Projektování je pro nás hračka
Projektování je pro nás hračka
Jedná se o pásové dopravníky š. 1600mm určené k dopravě uhlí z vnitřní výsypky k úpravně uhlí Ledvice. Střední část dopravníků sestává z nenávazných středních dílů, vybavených girlandovými stolicemi a zakrytých demontovatelnými kryty.
Poháněcí stanice jsou dvoububnové, přesuvné. Základní nosná OK je tvořena příhradovou střední částí a plnostěnnou přední a zadní částí.
Poháněcí stanice dopravníku V1 je osazena čtyřmi kusy pohonů 500kW – 2 ks na horním bubnu , 2 ks na dolním bubnu. Poháněcí stanice dopravníku V2, V3 je osazena dvěma kusy pohonů 250kW – 1 ks na horním bubnu , 1 ks na dolním bubnu.
Napínací zařízení dopravního pásu sestává z napínacího vozíku, napínacího vrátku a lanového systému s lanovými kladkami.
Jednomodulová rozvodna je umístěna na ocelové konstrukci nad poháněcí stanicí, napínací vrátek na plošině za rozvodnou.
Pohaněcí stanice PD V1 je ukotvena do betonové základové desky společně s vratnou stanicí PD V2. PS V2,V3 je uložena na ocelových pontonech.
Označení dopravníku | PD V1 | PD V2 | PD V3 |
Šířka dopravního pásu (mm) | 1600 | 1600 | 1600 |
Teoretické dopravní množství (t/hod) | 3200 | 3200 | 3200 |
Délka dopravníku (m) | 1029 | 542 | 829 |
Projektované převýšení (m) | 103 | 2 | -14 |
Osazení hlavními pohony (kW) | 4×500 | 2×250 | 2×250 |
Dopravní rychlost (m/s) | 5,25 | 3,28 | 3,28 |
Dopravovaný materiál | uhlí | uhlí | uhlí |
Měrná sypná hmotnost (t/m³) | 0,8 | 0,8 | 0,8 |
Kusovitost materiálu (mm) | 0-350 | 0-350 | 0-350 |
Prašný pás – šířka (mm) | 2000 | 2000 | 2000 |
Prašný pás – pohon (kW) | 4 | 4 | 4 |
Pohon napínacího vrátku (kW) | 2×55 | 1×55 | 1×55 |