Projektování je pro nás hračka
Projektování je pro nás hračka
Předmětem projektu a dodávky byla modernizace včetně prodloužení stávající dopravní linku pásových dopravníků na úložišti tak, aby mohl být stabilizát ukládán do západní části úložiště. Linka stabilních pásových dopravníků je prodloužena o nový dopravník PD 13.5 vedeným na hranici úložiště západním směrem, je provedena rekonstrukce přesuvných dopravníků PD 14.5, 14.6 a shazovacích vozů SV 14.7, 14.8.
Nový pásový dopravník PD 13.5. Poháněcí stanice a náběhový díl jsou uloženy na betonových základech, střední část dopravníku je tvořena nenávaznými středními díly, které jsou uloženy na betonových pražcích volně položených na terénu, vratná stanice je uložena na ocelových ližinách a pro zachycení tahových sil v pásu je kotevními řetězy ukotvena do betonového bloku. Uložení a kotvení vratné stanice je přizpůsobené požadavku minimalizovat časovou prodlevu při změně směru dopravy – přestavba přesypu PD 13.4 – PD 14.5 na PD 13.4 – PD 13.5 (v místě uložení vratné stanice nebude nutno provést doplnění betonového základu, tím odpadne technologická prodleva nutná pro zrání betonu).
Technické parametry pásové dopravy
PD | L ( m) | B (mm) | H (m) | v(m/s) | N (kW) | Q (t/h) |
13.5 | 430 | 800 | +1.1 | 3.15 | 2×55 | 500 |
14.5 | 480 | 800 | +15 | 3.15 | 2×55 | 500 |
14.6 | 400 | 800 | +10 | 3.15 | 2×55 | 500 |
Technické parametry shazovacích vozů
SV | Lvýložníku ( m) | B (mm) | v(m/s) | Nvýložníku (kW) | Q (t/h) |
14.7 | 13.1 | 1000 | 3.15 | 15 | 500 |
14.8 | 13.1 | 1000 | 3.15 | 15 | 500 |