Projektování je pro nás hračka
Projektování je pro nás hračka
Účelem modernizace a opravy pásových dopravníků je zvýšit výkonové parametry a spolehlivost zařízení za současného snížení požadavků na obsluhu a údržbu.
Pásové dopravníky č. 110,175,173 jsou šíře B = 1600 mm a jsou určeny pro přepravu skrývky těžené velkostroji KU 300 a velkostrojem K 650.
Poháněcí stanice je dvoububnová přesuvná, základní nosná OK je tvořena plnostěnnými ocelovými nosníky s odlehčovacími okny, PS je uložena na kolejnicových podvozcích, s jednomodulovou rozvodnou umístěnou na ocelové konstrukci nad poháněcí stanicí, napínací vrátek na plošině na pravé straně nosné OK.
Modernizované uzly dopravníků:
Označení dopravníku | PD 110 | PD 175 | PD 173 |
Šířka dopravního pásu (mm) | 1600 | 1600 | 1600 |
Teoretické dopravní množství (t/hod) | 1900 | 1900 | 1900 |
Délka dopravníku (m) | 904 | 250 | 1073 |
Projektované převýšení (m) | 0 | 0 | 0 |
Osazení hlavními pohony (kW) | 2×500 | 2×500 | 2×500 |
Dopravní rychlost (m/s) | 5,1 | 5,1 | 5,1 |
Dopravovaný materiál | skrývka | skrývka | skrývka |
Měrná sypná hmotnost (t/m³) | 1,7 | 1,7 | 1,7 |
Prašný pás – šířka (mm) | 2000 | 2000 | 2000 |
Prašný pás – pohon (kW) | 7,5 | 7,5 | 7,5 |
Pohon napínacího vrátku (kW) | 7,5 | 7,5 | 7,5 |